ONSDAG 10/3

Jag har varit dålig på att skriva men ibland har jag känslan att jag tycker det är skönt att skriva av mig och vissa dagar orkar jag bara inte. Så kan det vara men nu ska jag ge ett yttligare nytt försök och iallafall försök.

Haft skola idag, blev rätt lugn dag och det gillar vi. Efter skolan blev det en snabb runda ner på stan med Rebecca, sen vidare för att träna. Ja, ni hörde rätt! Duktiga jag har börjat träna. Måste ju komma i form till beach 2010. Kom hem runt kvart över fyra, blev att plocka undan lite på rummet sen åkte jag till min mamma ett tag och var social med henne. Nu har jag precis kollat genom matten och en lång dusch väntar på mig snart! Skulle kollat andra avenyn men svt är knas idag så blir att kolla senare om det funkar då.

Det ser ljust ut, många saker som väntar fram över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0