SNÖSTORM GILLAR MAN INTE

Internet funkade inte tidiagre idag när jag skulle blogga men nu är det på fötter igen!

Åkte aldrig till Nyköpning idag, på grund av vädret så vaknde runt tolv och åkte över till mammi. var social där och hade mys! När jag kom hem till pappa igen blev det en lång dusch, grymt skönt var det! När jag precis duschat klart var maten klar, blev att sätta sig ner och äta direkt. Gott var det. Nu ligger jag i soffan, pappa kollar os som vanligt så det är absolut inge bra på tv.

På tal om ingenting, snöstormen kan få sluta nu tycker jag. Det räcker, man kan ju knappt gå utanför dörren. Blää på det här iallafall, nu får det gärna komma sol och plusgrader.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0