PÅ G IGEN

Efter jag haft mitt uppehåll med bloggandet tänkte jag börja igen, försöka iallafall. Men känner faktiskt att det är skönt att få skriva av sig ibland och kunna dela med sig! Blir inte så långt inlägg ikväll.

Men idag blev det ingen skolan, inte igår heller för jag är sjuk och hostar sönder, synd om lilla mig. Soffan har varit min vän de här två dagarna kan jag ju tala om, ogilla. Evelina kom över runt sju, blev film som vanligt och lite prat. Den lilla flickan åker på fredag och det gillar jag inte, så blev liten träff innan hon åker. Men imorgon taggar vi inför en lång skoldag, projekt och företagande hela dagen och vi måste bli klara.

Nu blire sängen med evelina, sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0