LÅNG DAG

Nu har jag tid att skriva efter en lång dag. Började med att åka till Nyköpning, blev att hälsa på farmor och sen vidare till mormor. Blev en fika där och mycket prat, jag har världens bästa mormor. Moster kom också förbi, var ett tag sen. Åkte vidare och hälsa på min faster.

Kom hem runt sex, då blev det att åka över till mamma och äta där även morfar och Ingrid var. Nästan nyss kommit hem och är helt slut. Svin kallt är det också, fryser som bara den!

Om två och en halv timma är det bara ett år kvar, sen är jag fri!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Grattis i förskott bästa Ella!!! Hoppas Du får en jättebra födelsedag <3

2010-02-21 @ 21:39:04
Postat av: ellinor

Tack så jätte mycket Ann-Sofie! <3

2010-02-21 @ 23:19:00
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0