IN THE TOWN

Efter en dag på stan med Rebecca fick jag med mig lite grejor hem, nöjd är jag. Blev att möta upp elin på stan sen kom peter och hämta oss. Blev en sväng till Kvicksund och hämtar skrillor sen vidare till stan igen. Blev också god mat hos Peters föräldrar. När vi var klarar blev det att ge sig ut i kylan, sätta på sig skrillorna och glida runt, haha. Kanske inte är den bästa precis men vafan, man kan ju inte vara bra på allt, right? När vi var klara med det tog vi en sväng till ica maxi, en massa goda saker följde med.

Nu sitter vi och kollar hockey, blir tv tittande hela natten lång. Det gillar vi. Nu ska jag vara social med mina coooooooooooola föräldrar!



Den bjuder jag på! Riktigt snäll idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0