A GOOD TUESDAY

Efter en väldigt bra födelsedag som tillbringades en stund på tuna park, blev hem och käka med en fin bror och en fin pappa, tacos blev det. Hade en pratstund med pappa också, det var behövligt. Var ganska länge sen man satt och prata sådär! Elin och Peter kom och hämtade mig, blev att basta. Var skönt men väldigt varmt men det är bara att stå ut. Kom hem runt tolv och då var det sängen som gällde.

Tisdagen har tillbringats hemma hos Elin och Peter, blev os tittande och lite snack på det, mysigt! Sen blev det att möta upp Rebecca, inte träffat henne sen fredags. Iallafall åkte vi hem till henne och käkade en kebab pizza, muuums. Fixade oss lite snabbt sen drog vi vidare till first med några coola vänner. Nu sitter jag och väntar på att Rebecca ska duscha klart, sen blir det en bra film. Läste på hennes blogg att jag skulle få välja film, vilken tur man kan ha ibland.

Morgondagen bjuder på en runda på stan med min underbara Rebecca, mysigt värre. Sen blir det att åka hem till Elin och Peter, vi ska nämligen åka skridskor. Ska faktiskt bli riktigt kul, men det återstår och ser om jag lever efteråt. Lär ju få tusen blämärken och en bruten arm kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0