vad gör jag uppe så här tidigt på en lördag?

har precism vaknat, så nu sitter jag här med en kopp kaffe som en start. jo, jag ska strax åka till nyköping, ska hälsa på farmor och mormor och hjälpa farmor med något. sen ska vi även till min faster och äta, det blir kanon!

igår hann jag inte skriva, evelina följde med mig hem. då satte vi oss och plugga ett tag, sen blev det att åka och handla lite smått och gott. sen hyrde vi även två filmer, Män som hatar kvinnor och Wallander, grymt bra Män som hatar kvinnor var, mne wallander var inte så jätte bra som jag trodde den skulle vara.

nej, nu måste jag sluta om jag ska hinna fixa mig lite. hör av mig när jag kommer hem, förmodligen ikväll!

PUUUUUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0