torsdag kväll

har precis kommit hem, skönt! blev stan med min beccis efter skolan, kollade runt och hittade en jätte fin klänning som jag jag hängde undan, så ska hämta den imorn! sen blev det bara kolla lite, köpte även ett läppstift. jätte fint med rosa i!
sen blev det kvar i sju bussen hem, mamma kom och hämtade mig så var och åt hemma hos dom. sen kom pappa och hämtade mig, så blev att köra till willys för han skulle ta ut pengar.
nu tänkte jag faktiskt plugga lite, sen blir det sängen för mig.

kom och tänka på det nu, köpte ju ett par jenaslegging och en väska i veckan. men har inte lagt upp någon bild på det för kameran laddade, men gör det nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0