tionde september

har precis kommit hem från kvicksund med philip, träffade mathilda ett tag och bola med. vi cyklade faktiskt dit, kan inte tro mina ögon själv men, eller jaa.. philip skjutsade mig men räknas iallafall, haha! cp kallt var det också. efter skolan så åkte jag ner på stan, sen tog jag bussen hem!
när jag kom hem så ligger one tree hill boxen på köksbordet, hann knappt säga hej till pappa och bror utan slängade mig i soffan och började kolla, men när jag väl kollat tio minuter så kommer jag på att jag sett några avsnitt på evelinas dator, suuuck! men lika bra ändå.

imorn blir det att åka med viktor och mathilda in till skolan, skönt för då kan jag sova lite längre! nu ska jag bädda in mig i soffan igen och börja kolla one tree hill.

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0