nionde september

hoppsan, har inte skrivit på ett tag, men glömmer bort och sen går inte tiden åt! men nu ska jag ta tag i det.

idag var jag hemma från skolan, kände mig febrig, ont i huvudet och halsen. så idag frågade jag pappa om vi kunde åka til ica och hyra film! så då blev det två stycken wallander som jag inte sett tidigare, grymt bra var dom. har nästan precis ätit, sen ikväll blir det att ta det lugnt. SKA till skolan imorn, jätte tråkigt att vara hemma och missar massa i skolan och det är verkligen inte bra. nu ska jag aldrig mer bli sjuk!

igår hade jag ont i huvudet på morgonen med, så då tänkte jag om jag vilar så jag hinner med sena bussen till skolan! men inte gjorde jag det, jag somnade om jag glömde ställa klockan, så vaknade kvart i nio, då var det försent. slutade halv tolv igår så hade vart en skön dag men. åkte in till stan lite senare, träffade elin och fikade med henne. sen blev det bara kolla lite, sen tog jag och philip bussen hem. var ute ett tag med några, men åkte hem för jag kände mig dålig. kollade även på andra avenyn som är så grymt bra! nu är det igång igen, wiiiie!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0