jahajaa..

känns jätte roligt att vara sjuk när jag väl fått inställningen till skolan, att jag ska vara duktig och klara av den och att gå dit när jag väl kommit in på det jag villle! men nej, då ska jag blir sjuk. FAAAAN SÄGER JAG BARA! ont i kroppen, rinner i näsan som aldrig förr, halsen gör verkligen dö ont och sist men inte minst rinner det massa i ögonen, juste.. hostar upp massa grejs gör jag med! kul, verkligen..

har preics försökt pluggat, det gick bra men känns hur trött jag verkligen är! imorn blir det doktorn, vet inte vilken tid, måste fråga pappa men nu hoppas jag dom kan göra något åt det här, orkar inte ha det så en gång till! jag ska till skolan, jag struntar i vilket, jag ska dit! så är det bara.

kom just och tänka på det, bilden.. nu ska jag faktiskt lägga upp den! sen ska jag ta en kopp te och lägga mig i min soffa och glo one tree hill, snart slut men då beställer jag 6:an som kommer ut i november tror jag. det är så grymt bra. sen blir det sängen för mig, SOV GOTT ALLA!


Kommentarer
Postat av: hgranell

du passar sjukt bra i det gumman!

2009-09-14 @ 21:54:20
Postat av: Anonym

tack hjärtat <33

2009-09-15 @ 12:44:29
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0