hemma igen!

så, då var det gjort. gick ju bra, men vilken j'vla tid det tog! vi kom dit vid två, fick gå till någon läkare, då kollade han massa sen fick vi gå och ta stick i fingret, sen halsprov. sen skulle det typ ta tre minuter för att se om det var något, det tog en timma! sen fikc vi komma in igen, då visade det sig att det inte var något. kul att gå dit, NEJ! ska aldrg gå dit igen. sen när vi var klara så frågade jag pappa om vi bara kunde åka och kolla på shortan, det kunde vi. när jag provade den så ropade någon ella, då var det min bästavän elin med sin kille. tack pappa <3

så ser den ut!
 

nu ska jag vila, CIAAAAO!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skjotan var superfin på och det var kul att träffas även om det bara var en kort stund! love you bff! <33

2009-09-15 @ 19:33:31
Postat av: ebrunelius

tack, ja det var kul! ses snart bvän.

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-09-16 @ 07:20:33
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0