glaaaad

måste säga att håret blev faktiskt bra, trivs med det nu iallafall. känner inte att jag måste färga tillbaka till det jag hade innan som jag brukar göra, haha! känner mig mycket frächare med brunt och det ser inte ut som håret är lika slitet. färgade mörkbrun färg iallafall, lägger upp bilder lite senare oså, nu ska jag städa lite i mitt rum, sen fixa mig.

den här färgade jag med, måste få säga att det var en av dom bästa jag färgat. luktade inte stark som det brukar göra när man färgar. det var en stor flaska i som räckte till hela håret och täckte väldigt bra! köpte två för det
brukar inte täcka, men det gjorde det ju så nu har jag tills jag behöver färga nästa gång! rekomenderar den..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0