andra september

skrev inget igår, men var jätte trött. började iallafall med att gå till skolan, sen så blev det bussen hem! cyklade ut lite senare med hanna och träffade karro och pontus vid piren, satt och snackade ett tag. sen blev det hem, då kom evelina och hämtade sina kläder. sen somnade jag på en gång!

idag har jag inte gjort mycket, sitter just nu och pratar med min vän billy. saknar honom något grymt mycket, men snart träffar jag honom! =) <3

nu ska jag gå ut och röka med mammsen, sen blir det att läsa turism boken så jag får det gjort, sen blir det sova!

Kommentarer
Postat av: k

när du träffar honom, om du vill. kan inte du ta med mig ? =) vill också<3

2009-09-03 @ 07:38:58
URL: http://karolinajakobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0