yttligare än söndag

vaknade för ungefär en halv timma sen, skönt och sova ut men gjorde det igår och då vaknade jag runt två! så har en känsla av att det kommer bli tufft att komma upp imorgon men får helt enkelt skylla mig själv. iallafall, nu blir det att fixa in bilder från kamera och mobilen och sen plugga vilket kan behövas nu! barndomstemat ska vara inne imorgon så ska bli klar med det, har bara två saker och göra så det hinner jag. sen är det matten och har prov på tisdag i någonting, kommer inte på vad det är nu men något jag inte kommit lågnt med iallafall. nog pratat om det, sara min lossas syster kommer hit idag, länge sen man träffa henne så ska bli kul. kvällen som kommer blir bara att ta det lugnt och vila upp till en måndag igen, ny start på en ny vecka! något jag inte gillar.

vänner är något vi alla har, men ta inte dom förgivet!

Kommentarer
Postat av: hg

bra mening där på slutet! <3

2009-10-11 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0