torsdag

såja, nu kan jag skriva! kom precis till skolan, börjar sent idag. skönt det. inatt sov jag hos beccis. igår efter skolan blev det tuna park med hanna och karolina, köpte ettt par nya skor och en block. blev nya converse, vita. sen blev det hem hem halv fem bussen, mamma kom och hämta mig vid bussen, så då blev det bara packa sen blev det hem till beccis. åt där sen åkte vi och träna. mys dag.
idag blir det skolan, sen hem och plugga. prov imorgon i datakunskap, men det ska gå bra tror jag. idag är det ju torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon och då är det helg, wwwweeeeeeeej! veckorna går så fort just nu. men nu ska jag göra klart ett arbete och lämna in det, skriver senare!  

Kommentarer
Postat av: berra

like you <3

2009-10-15 @ 17:55:04
URL: http://rebeccanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0