söndag

dagen har gått fort, har vart full fart hela dagen. blev att åka med pappa och evelina till ikea, köpte lite små saker till mitt rum, sen blev det hem till mamma. då hade jag och evelina en liten pratstund, då kom vi också överens att vi skulle sova hos pappa för då fick vi sova länge, så packade sen gick till evelina och åt. blev taco, muuuuums! pappa kom och hämtade oss sen blev det duscha vilket var grymt skönt. sen ut en stund och möte phille. nu får jag se vad som händer.
imorgon blir det en ny dag, en ny vecka och vilket också inne bär att det bara är fem dagar kvar tills lov! YES, ska bli riktigt skönt. tiden går fort, snart är det jul. inte långt kvar! imorgon efter skolan blir det att sitta kvar, jobba ifatt det jag behöver, sen träna med evelina. nu jälvar ska jag bli duktig.
nej, nu får jag kramp i fingrarna! hm, ska kanske skaffa sig lite mer muskler där också? jaa, tror det!
imorgon kommer det en bild på hur håret blev innan jag drar till bussen, ses då! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0