my life is good

vaknade runt halv elva, grymt skönt att sova ut! låg kvar i sängen sen blev det att äta frukost. sen nu ligger jag här igen, ska ta en dusch sen sätta mig med det plugg jag har. tänkte ta dagen och göra allt så jag slipper det sen. eller ska jag åka in till tuna park och träffa elin och hennes syster, lutar nog mera åt det faktiskt.

vänner är något av det bästa som finns, de stöttar, finns och hjälper alltid! ibland förstår nog man inte hur bra man har det, men tänk efter alla gånger dom offrat något, det är igentligen fantsktiskt. <3 


Kommentarer
Postat av: evelinazz

jag älskar dig ellinor! du är en fantastisk vän som alltid finns där för mig och alltid stöttar! skulle aldrig vilja förlora dig för då rasar hela min värld..

love you forever .

2009-10-26 @ 18:52:18
URL: http://evelinazetterljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0