den 21 oktober

har varit ganska dålig på att uppdatera men ska kämpa på med det och försöka så fort jag har tid. när jag vaknade kollade jag på klockan, då var det 07.15! kul, en kvart tillls jag skulle gå till bussen, blev att springa upp och fixa sig fort. kom till skolan iallafall, men gick vid två eftersom jag inte mår bra. forfarande något med magen och illamåendet, pappa ska ringa imorgon. så hoppas på det bästa! men har aldrig haft såhär ont, så verkar lite konstigt. åkte hem och vilade, blev ica med pappa och köpa ben and jerrys, ååååååh, me love! min framtid. så jäkla gott.
nu har jag precis kommit in efter en promenad med philip, caroline och evelina. skönt! var ute och gick i en timma. jag har blivit duktig! nu väntar duschen, sen blir det lite matte eftersom det är prov och jag ska försöka gå till skolan och göra mitt bästa och vill vara i skolan eftersom jag trivs. efter duschen blir det att kolla Johan Falk sen sova.

två dagar kvar, sen loooooooov! JAG GILLART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0