a perfect friend, a perfect life

måste bara få säga att jag har den absolut bästa människan man kan få som vän!
vet inte vart jag ska börja, det finns så otroligt mycket att säga, orden kan aldrig ta slut helt enkelt. men hur som helst, du har en personlighet som ingen annan har, du har en glädje som du sprider ut, dina vackra leénden som alltid strålar. så fort jag vänder mig om så står du där, vid min sida! det är helt otroligt, att du alltid ställer upp vid alla lägen. att gråta vid din famn är inget som jag skäms över för jag vet att du finns där!
du ska veta att jag alltid finns, vad det än är!

elin ahlin, one thing you should know that I never let go of you!


Kommentarer
Postat av: bästavän!

åh gumman, jag blir både tårögd och rörd, du rä så otroligt gullig och jag kan inte förklara med ord hur mycket du verkligen betyder för mig, orden kommer aldrig att nå fram vilket gör att jag inte kan föklara hur jäkla mycket du är värd och hur mycket jag verkligen älskar dig! du finns jämt, spelar ingen roll vad det är och ändå finns du alltid och jag kan alltid komma till din varma famn och finnas där, jag älskar dig så sjukt mycket att jag inte vet vad jag ska säga. jag är helt tomt. jag skulle aldrig klara av att vara utan dig, än bättre vän finns inte och såna som dig växer verkligen inte på träd! JAG ÄLSKAR DIG ELLINOR! <3

2009-10-03 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0