MÅNDAG

Nu så har jag internet. Hemma hos pappa har vi trådlöst och det jag inte visste var att man inte får vara inne på internet för mycket och inte heller spela så mycket musik, men det hade jag gjort! Men iallafall så är jag i liv igen.
Är hemma hos mamma nu, har inte varit här på en månad tror jag. Grymt länge sen men skönt att komma hit igen! Idag blev det skolan, gick super. Efter skolan åkte jag och Beccis och vaccinera oss, skönt att ha det gjort. Men känner att jag inte är på topp, trött, ont i armen och känner att febern kommer när som. Efter det blev det när på stan, mötte upp Mathilda sen donken med dom. Lämnade Beccis vid rimman sen tillbaka till donken med Mackan och Philip. Blev bussen hem och packade ihop mina saker, sen kom mammsen och hämtade mig.

Igår blev det en lugn dag, vaknade och åkte till mamma. Hon hjälpte mig med provet tills imorgon och matten med! Blev en fika på det med. Sen hem till pappa igen och då bestämde jag och Evelina att vi skulle hyra film, blev tre stycken Johan Falk, dom är bäst! Somnade vid ett kanske, så blev ingen lång sömn men räckte till att gå upp imorse iallafall.

Nu ska jag vara lite social med mamma, prata och mysa.



så blev den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0