MÅNDAG KVÄLL

Sitter i sängen, har precis plockat undan kläder som jag slängt på golvet igen! Städade i lörsdag tror jag och nu var det lika stökigt igen, illa! Väntar på att philip ska komma, ska prata ett tag och bara vara.

Idag blev det först skolan, gick helt okej! Hade prov i slutet av dagen, gick sådär men hoppas på det bästa. Sen blev det stan med karro, hittade lite smått och gott. Men det får vänta till pengarna kommer, just nu vill dom inte vara min vän! Blev halv fyra bussen hem, träffade på Erika då, grymt länge sen! Var kul att ses och prata. Har bara legat i soffan sen jag kom hem, inte orkat göra något alls. Näsan rinner fortfarande och hostan ger sig inte.

Imorgon kommer niorna till skolan, jag och beccis ska vara guider! Tycker vi är riktigt duktiga och är det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0