20.29

Så, nu har jag tid att skriva!

Igår blev det skolan, sen tog jag halv fyra bussen hem. Blev att ta det lugnt sen gick jag hem till philip och spelade kort med han och Carro, roligt! Sen blev det hemåt och duscha och lägga sig i sängen. Kunde inte logga in på blogg.se igår när jag skulle skriva!

Idag på morgonen blev det fixa sig, sen vidare till philip och åt frukost med honom. Tog bussen till Hällby, tatuerade mig, så lägger in en bild senare. Grymt nöjd iallafall! Philip följde det, tack! Sen blev det skolan, slutade fyra så det var ganska segt men vad gör man. Blev ner på stan med Julia, hon skulle köpa något. Sen efter ett tag gick jag mot bussen, blev hem och sätta på sig mjukisar och bara prata lite med pappsi. Åkte till mamma ett tag, pratade lite.

Nu är jag hos Philip, spelar kort. Ska dra mig hemåt om ett tag, duscha och vila. Imorgon blir det en lång dag, börjar 10.20 sen slutar vi 15.45! Sen så ska vi vara i skolan igen klockan 17.30 för det är öppethus. Slutar 20.00, kul? NEEEEEJ! Men ett plus är att vi är lediga på fredag, skönt som fan!

Nej, nu blir Phlip uttråkad! Så måste sluta, vi hörs senare! Philip hälsar, puss & kram nötar!

TAKE CARE!


Kommentarer
Postat av: Carro

dansen ella ;)<3

2009-11-19 @ 18:38:06
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: ella

dansen äger! vi måste fortsätta med den nästa gång :) <3

2009-11-21 @ 14:33:32
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0