skooooooolan

sitter i skolan, har förstärkning eftersom vi har elevensval och jag måste bli klar med min no. idag ska jag leka med thilda, vi ska in till stan och sola! sen ska vi leka med philip <3

i lörsdag vaknade jag upp brevid alexandra, kollade twilight. den är grymt bra! sen så städade vi upp lite, sen gick vi och lämnade filmerna. efter de tog vi bussen hem till alexandra, mamma kom och hämtade mina saker, sen åkte jag och träffa philip. sen på kvällen åkte vi till elin och peter efter dom kommit hem. eftersom jag skulle träffa nellie på kvällen för hon kommit hem så åkte jag, philip och elin till kvickan och träffade henne, myyyys! sen åkte vi hem till elin och dom igen och sov.

i söndags vaknade jag upp brevid philip, sen så åkte vi till kvickan och träffade erik, sen blev det att äta med nellie på grillen, muuuums! sen träffade vi tobias ett tag, sen åkte vi hem till pappa, tog reda på lite gammla saker  som skulle slängas oså, sen när pappa kom hem så övningkörde vi, hahahah nellie vet hur det gick! sen så åkte vi hem till nellie, hon gjorde manikyr på mig, tacccck hjärtat! sen blev det hem och kolla tv med mami.

varför ska allt vara så svårt? varför kan inte allt bara vara enkelt och inte komplicerat, jag vet inte vad jag vill just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0