schoooool

sitter i skolan brevid mathilda, vi har förstärkning! måste egentligen jobba men orkar inte, haha typist mig. har lång dag idag, vilket betyder att vi slutar 15.20, blääääää! men bara att stå ut. efter skolan så ska jag och evelina in och träna, sen hundkurs. ikväll måste jag plugga lite med, om jag hinner och orkar! skulle också följa med mamma ut med hundarna.

igår kväll var jag ute med philip, sen åkte vi och hämtade bola och satte oss ute och snackade.

jag fattar inte hur jag ska hinna med allt tills vi slutar? jag vet inte exakt hur många dagar, men ungefär 8 dagar kvar som vanliga skoldagar. sen har vi bara elevensval, prao och sen ledigt typ två dagar. vi ska på klassresa också. känns som om de inte är någon idé att försöka, men ska klara av det! så är det bara. jag kanske inte ska ha för stora förhoppningar men måste iallafall försöka. är stressad hela tiden av att det är så mycket i skolan just  nu. gjorde nationella i matte igår, men de gick skit. det vet jag och jag får skylla mig själv också, jag skulle kanske pluggat för det men jag hade inte lust. menmen, det gick som de gick, nu är det bara att vänta och se vad jag får för betyg, jag kan inte göra så mycket annat!  skolan är inte min grej.

dududu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0