hos alexandra

igår kväll var jag med mathilda och kollade på vårshowen en gång till, sen så lämnade vi roserna till lovisa, nellie och fanny. sen så blev det att cykla hem till mathilda. var där ett tag, sen åkte jag och hämtade bola vi piren! sen blev det att prata med dom ett tag, sen pratade jag och tobias ett tag också, inte för att vi kom någon stans.. menmen! åkte hem och hämtade grejor sen till evelina och sov där.

imorse när vi vaknade så gjorde vi cholkadbollar, muuums! sen så åkte jag hem, bytte kläder och sen fixade håret fort, sen åkte jag till alexandra och hämtade henne sen vidare till tuna park. kollade lite skor och smycken!

nu är jag hemma hos alexandra och vi gör ordning pannkakor, ska bli riktigt gott! blir och äta de när det är klart, sen får jag se vad vi hinner, för alexandra ska iväg till hästen. 

PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0