hos alexandra

förlåt om jag inte skrivit på några dagar, men tiden har inte räckt till helt enkelt. mycket i skolan och datan har krånglat hos pappa!

igår blev det att vara med nells, vi hyrde wallander, hänmden! den var fett bra, kolla på den om ni inte sett den. sen när vi kollat klart på den, åkte vi till piren och träffade erik och mackan. sen senare åkte vi och träffa tobias ett tag. imorse när vi vakna så åt vi fråg frulle sen blev det plugg för min del, nells låg och läste tidning. sen när jag blev klar så åkte vi till kvicksund och träffa tobias ett snabbis, sen blev det hem och packa. sen övningkörde jag hem till nells och släppte av henne sen vidare till alexandra, gick bra!

nu sitter jag och kollar tv med alexandra, ska strax laga mat sen ska vi kolla talang.

du är min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0