'

kom hem för ett tag sen, var ute med bola och philip ett tag, snackade mest bara. gick kanon bra med tränaren idag som jag och evelina träffade, fick ett typ helt nytt shema som vi ska hålla på med, lite gammla maskiner som vi gjort förut, men dom är bra! får se när vi åker in och tränar nästa gång, blir nog snart. idag när jag satt på bussen så kom det ett sms där det stod att våra avslutnings tröjor hade kommit, så var tvungen att samla in dom sista pengarna och hämta ut dom, så mamma var snäll och följde med. dom blev faktiskt jätte bra! nu sitter jag här med varm choklad, muuuumss! jag fryser ihjäl snart, skapligt kallt att åka moppe hem menmen. nu ropar mamma och vill att jag ska komma och prata med henne, får se vad hon vill.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0