16/5

igår blev det sanda med en massa folk, trevligt var det! sen så åkte jag och nell hem till mig och sov. sen så när vi vaknade så åkte vi över till evelina ett tag och pratade med henne. sen skulle hon åka så då skicka erik precis sms och sa att vi skulle komma till grillen, så åkte dit! när vi precis kom dit så vart vi fett sugna på pizza så åkte hem till mamma och häntade pengar sen tillbaka och åt. sen så åkte vi till piren och moffa i oss glass, sen vidare hem till mig. jag hann duscha och sen var det bara att skjutsa hem nell, sen nu sitter vi hos erik. dom spelar något spel och jag sitter här, ska snart platta håret tror jag!

ikväll blir det att  vara ute, sen ska nell sova hos mig igen.

PUUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0