1/5

ligger i alexandras säng med datorn i knät, hon ligger brevid och sover. kom hem för ett tag sen från kvicksund. träffade philleman och erik där.

igår vaknade jag upp med nellie, sen så åkte vi och träffade tobias ett litet tag. sen insåg jag att klockan var mer än jag trodde så var bara att skynda sig hem och sen packa ihop allt jag skulle ha med mig till alexandra och åka till henne. sen när jag till henne var det bara att slänga in sakerna sen vidare till hennes stall och grilla med dom där, mys var det'! sen åkte vi hem och fixade oss sen kom mathilda och lovisa. så tog vi bussen till stan och lämnade sakerna hos alexandras farmor. hon var inte hemma så då kunde vi sova där, skönt och slippa ta buss och sånt på natten. sen så senare på kvällen drog vi till vilsta med lite folk, tack för kvällen! <3

ikväll tror jag att vi skulle grilla, får se hur de blir. är sjukt trött från igår, mina ögon är helt slut. ska nog försöka sova ett tag så jag orkar vara vaken ikväll.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0