13/5

sorry för att jag inte skrev igår kväll men jag orkade verkligen inte, var helt slut. var iallafall först i skolan sen vid två ungefär så åkte jag och nellie och träffa philip, elin och erik. satte oss på piren ett tag, sen åkte vi hem till elin. då kom även mathilda. sen så åkte vi och åt på grillen, sen blev det hemåt!

idag ska jag in til stanoch fixa lite saker,  ska passa på att sola och köpa något linne, ska även kolla skor till klänningen också, måste hitta ett par snart. sen ska jag och evelina och träna och prata med våran tränare, blir säkert kanon! sen ikväll får jag se vad jag gör.

sitter i skolan, ska försöka läsa klart svenska boken, sen skriva en recension.

PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0