4 juni

sitter i skolan, har inget att jobba för jag är klar med allt. skööööönt att ha det över nu. kommer bli så j'vla skönt att sluta, men kommer sakna alla människor.

kom hem igår från ålön, var hur mysigt som helst där borta. tack för de två dagarna där borta alla. hann inte skriva heller när jag kom hem, för jag vände precis typ när jag kom hem och åkte till tumbo och träffa philip och efter ett tag så kom nellie. var där och snacka massa, sen drog jag och nellie till donkan, myyyyys äälsk.

när jag kom hem hoppade jag in i en varm dusch, sen blev det att fixa lite för imorn sen sov jag.

idag är det avslutningsmiddan, ska bli så kul att få se alla. skriver mer om det ikväll eller imorn, kort kommer också. tack alla nior jag gått med för 10 underbara år!

mathilda, du&jag sen förskolan. kommer aldrig glömma alla perfekta år med dig. tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0