sliten eller vad?

åååååh! jag är så trött. har precis satt mig vid datan för en lugn stund, eller lugn stund kan man ju inte säga att det blir av att sitta vid datan menmen.

när evelina och jag kom hem från träningen så fick vi slänga i oss maten, sen åkte jag hem och hämtade min lilla söta vovve och sen vidare till evelina igen. det gick väl ganska bra, bara typ att hon vill leka hela tiden men de gick bättre än väntat. när jag kom hem från de åkte jag direkt till pappa och pluggade! sen hem och duschade och nu sitter jag här.

imorn blir det soooooovmorgon! wiiiiiie, vi börjar 09.20! så blir skolan då sen slutar vi 12.45, mycket skön dag. ska in till stan med nellie efter skolan, kolla lite och köpa present till min bror som fyller på tisdag. får se om vi solar med om nellie hittar pengar, annars får jag vara snäll och lägga ut! nej, nu är det dags för sängen. är så sjukt trött, min kropp orkar knappt något, och allt känns bara jobbigt och stressigt.

natti, ciiaaaaao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0