SKOOOOLAN

sitter just nu i skolan, har sv! ska snart byta till so och jobba med våran drogprojekt som vi nyss börjat med. jag och alexandra jobbar med GHB. ska bli intresant faktiskt, och vi har ämnet i båda so/no så slipper göra något annat tråkigt i no:n. ska och träna med evelina efter skolan, ska på något pass halv fem som vi sakt nu i antal veckor att vi ska. men nu ska det bli av, tydligen är det jätte jobbigt men de ska de ju vara också. sen efter vi tränat så ska vi hem och då ska evelinas mamma hålla hundkurs för mig, evelina, jonna och evelinas kompis. hon håller på och utbildar sig till hundinstruktör. ska faktikst bli roligt, men jag vet inte hur det kommer gå, det visar sig! nej, nu ska jag vara duktig och leta efter vart alexander är och börja jobba med drogarbetet.

TAKE CARE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0