sjuk :/

bläää.. är sjuk & jag hatar att vara sjuk. jag har feber, ont i kroppen och mår bara konstigt! kunde inte dehär kommit i helgen så kunde det vart över nu. jag som behöver vara i skolan, men hoppas det blir bra snart.

efter skolan igår var jag med världens bästa nellie! vi åkte hem och fixade oss eftersom vi hade haft fotografering och jag var helt svart i ansiktet. efter vi var klara åkte vi till tumbo och träffade phille ett tag. pådit vägen fick nellie för sig att hon skulle köra! kan ju bara säga att jag nästan dog, hahaha. var typ en halv meter ifrån att krocka med någon gärn sak. sen påvägen hem körde hon också, men då gick det lite bättre. sen träffade vi tobias ett tag, sen skulle jag ut och övningsköra med pappiii och nellie, men de gick bra! eller vad säger du nell? sen när jag kom hem gick jag och la mig, mådde lite halvt dåligt redan då. ne, nu ska jag vila, sen hoppa in i en dusch.

måste bara säga en sak, GRATTIS TILL MIN STÖRSTA BROR SOM FYLLER 23 IDAG! <:o)


Kommentarer
Postat av: nell

du är ju bäst på allt (: !

2009-04-22 @ 20:17:49
URL: http://oprofessionelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0