sjuk :/

ååh, blir galen på den här skiten nu. har fortfarande feber, ont i kroppen och nu börjar halsen igen. kan det bara inte bli bra någon gång?

har precis kollat andra avenyn, hann inte kolla igår. var hos min bror och firade honom och sådär. när jag kom hem var jag helt slut, så satte mig vid datan ett tag, sen sov jag. idag ska jag bara ta det lugnt, senare ikväll ska jag iväg till evelina på hundkurs. idag blir det utan hund så då orkar jag sitta och lyssna. måste plugga idag med, har nationella imorn i matte, får hoppas att det kommer gå bra. nu ska jag gå ocg vila ett tag, sen plugga och sen vidare till evelina ikväll.

CIIIIIIIIIIAAAAAOOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0