hos alexandra!

är hemma hos min alexandra, vi har precis gjort äppelpaj. så snart ska vi gå och äta den när den är färdig, muuuumss!

igår var jag ju på stan med petra, handlade lite nya kläder oså. sen åkte vi hem till petra igen, sen kom mamii och hämtade mig. var hemma och åt sen frågar alexandra mig om jag vill leka med henne, och såklart ville jag de så åkte till henne. sen på kvällen kom vi på att jag skulle sova här med, så var bara att åkte och hämta saker hemma hos mig. kom hem vid elva och då gick vi och la oss. det var verkligen segt att gå upp imorse, men var ju bara att ta sig upp och börja fixa sig. åkte iväg till skolan, sen hann jag med tidiga bussen hem hit igen. ikväll ska vi ut och träffa lite folk, sen ska jag sova här inatt med. imorn ska jag följa med dom på någon hästsak, blir nog roligt.

ne, nu ska vi gå och ta ut äppelpajen och moffa i oss den! 

take care! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0