29/4

förlåt om jag inte skrivit på länge, men har verligen inte haft tiden till det och varken lust heller, allt har/är inte på topp just nu men ska försöka ta mig tid till att skriva igen.

sitter i skolan just nu, har b-språk och brevid mig har jag mathilda. funderar på om jag ska åka hem, mår inte så jätte bra. är snuvig som bara den, ont kroppen och ont i halsen. hatar pollen, blir alltid såhär och det värsta är ju att det kommer blir tio gånger värre, men det är ju bara att stå ut. men lite tråkigt att det ska komma när vi får ledigt menmen.

kan ju inte säga att gårdagen vart speciellt rolig, var i skolan och får ett sms av alexandra och säger att hon ramlat med moppen och att ambulansen och allt kommer! vart typ helt stum, sen så ringer jag petra och då bestämmer vi att vi skulle åka upp till sjukhuset, så köpte med oss blommor och choklad. så var där med henne hela dagen, synd om dig gumman. sen kom hennes mamma och hämtade oss sen så åkte vi och körde hem moppen. åkte hem och firade pappa eftersom han fyllde, GRATTIS TILL HONOM I EFTERSKOTT!

idag ska jag iallafall åka och lämna in alexandras moppe, tänker inte sätta henne på den iallafall så jag ville göra de.

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0